RU | EN | KZ

Кәсіпорынның маркетингтік саясаты негізгі үш құраушыдан тұрады:  

Өнім, жылжыту және тарату.

 

 

Өнім

Шығарылатын өнімдер мен кәсіпорынмен көрсетілетін қызметтердің барлық номенклатурасын өзінде біріктіреді.

 

Жылжыту

Өнімді оңтайлы түрде сату мақсатында төмендегідей нарыққа шығару әдіс-тәсілдер қолданылады:

  • Болашақ тұтынушылармен тура байланыс
  • Тәжірибелі қанауға үлгілерді ұсыну
  • Тендерлерге қатысу
  • Көрме, презентациялар, форумдарға және т.б. қатысу
  • Хаттар, факстер, үндеулер (ұйымдар мен мемлекеттік құрылымдарға)
  • Түрлі түсті даңғылдар мен буклеттер
  • Жүйелі шығарылатын баспалар (газеттер, журналдар, бюллетендер және т.б.)
  • Жарнамалық жариялаулар
  • Жарнамалық роликтер (теледидар, радио, DVD-дисктер, интернет-басылымдар)

Тарату

Жаңа өнімді жіберу үшін белгілі бір жобаны құрастырған кезде бұл өнімнің болашақ тұтынушысы таңдалады. Мысалы, темір жол бөлшектерінің өндіріс номенклатурасын игерген кезде зауыттың мамандарымен «Қазақстан темір жолы» Ұлттық Компаниясы» АҚ-ның сұранысы зерттелді; «Тазасу» ауыз суын дайындау үшін қажетті құруларды игеру мен өндіру қажеттілігі жайлы шешім қабылдағанда ашық қайнар мен скважиналардан алынған сулармен қатар қалалық су құбырларынан алынған сулардың сапасы ескерілді.

Серіктестік



Клиенттербіз олар үшін талаптанамыз
Тапсырыс берутазасуға онлайн түрде тапсырыс беру
Болашақ жоспарлардаму жоспары
OMEGA © 2012-2018
   Барлық құқықтар қорғалған
сайттарды жасау